pátek 29. června 2007

Musicserver: Heavies zpět ve formě

Server musicserver.cz uveřejnil recenzi na ,,nové" album mých oblíbených Brand New Heavies:

,,Vypadá to, že desky The Brand New Heavies (myspace.com) jsou pro Českou republiku potažmo pro musicserver zakleté. Novinka "Get Used To It" je v zahraničí venku prakticky už rok, ale u nás oficiálně vyšla až na sklonku února. Chvíli trvalo, než se dostala k nám do redakce a část viny padá i na mě. Stejně jako u předchozí "Allaboutthefunk" jsem potřeboval nějaký čas na "strávení" této novinky. I když jsem udělil "Allaboutthefunk" přes určité výhrady slušných 7/10, ve světě byli recenzenti k této desce daleko kritičtější. Naopak v případě "Get Used To It" pějí slova chvály a já dopředu mohu jejich nadšení potvrdit - staří dobří Heavies jsou zpět."

Celá recenze na musicserver.cz

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

It is an excellent variant

Dj Saybon řekl(a)...

Byl jsem na jejich živáku a jsou neskutečný.....